Szakmai felfrissülés a radnótis tanároknak

DKRMG Erasmus+ 2019

DKRMG Erasmus+ 2019

Tenerife - a 0. nap

2020. január 26. - L. Hegedűs Ildikó

Amikor a 2019-es programban részt vevő kollégák már az új módszereket próbálgathatták, én még mindig a helyemet keresgéltem. Az általam választott kurzusok nem nagyon akartak elindulni, pedig már több helyre is beadtam a jelentkezéseket. A sokadik próbálkozás után visszakanyarodtam az első ötlethez, a gamification (hát erre nincsen igazán jó magyar szó) témájához. Szervezőnk segítségével sikerült is befogadó nyilatkozatot szereznünk a Pricalica cégtől, és egy ígéretet arra, hogy január 26-án Tenerifén találkozom majd hasonló érdeklődésű kollégákkal.

Egészen hamar el lehet jutni az Afrikától nem is olyan messze lévő szigetre: hajnali 5-kor indult a repülő Budapestről, és délben már Tenerifén voltam (magyar idő szerint 1-kor). A repülőtérről busszal mentem Santa Cruz de Tenerifére, a továbbképzésnek helyet adó városba. Az első benyomásom az volt, hogy ez a sziget olyan, mint egy hatalmas kőfejtő, amit egy sor szélturbinával igyekeztek barátságosabbá tenni.

tenerife_02.jpg

Kelet felé haladva egyre zöldebb lett a táj, és egyre kékebb az óceán.

A Santa Cruzzal való ismerkedésemet a kikötővel kezdtem (persze csak azután, hogy lepakoltam). A kikötő maga nagyon érdekes: mindenféle méretű és fajtájú modern hajó mellett néhány régebbi példány is látható itt. Ezeket látván arra gondoltam, mekkora bátorságra (és szerencsére) volt szükségük a régi korok utazóinak!

Most:

tenerife_07.JPG

És évszázadokkal ezelőtt (akkor még függőlegesen állt, de nem tudom elforgatni a képet):

tenerife_09.JPG

Már ekkor szembesültem egy nagy rejtéllyel. Santa Cruzban több hatalmas híd van (amelyek építését büszkén mutatják be fotósorozatokon), de az alattuk elterülő mederben egy csepp víz sincs. Ekkora nagy lenne a szárazság?

tenerife_04.JPG

A kérdés nem hagyott nyugodni. De a felfedezést majd csak holnap árulom el. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://dkrmgerasmus2019.blog.hu/api/trackback/id/tr6715024048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása